sâmbătă, 28 iulie 2012

Cearta si alegerea buna facuta de un prieten.

        Woooow, astazi este o zi mare!!!! De ce? Deoarece voi posta ceva nou...
        Sa incepem... Astazi, ora 11:30 m-am trezit si mi-am inceput ziua. Am deschis calculatorul si ce sa vezi? Un fost vecin(Sorin Hulubei) mi-a lasat un mesaj pe Y!M in care scria: " Andrei, vezi ca eu azi vin la constanta, cu niste prieteni, suna-ma ca voiam sa ne vedem! Poate vii la piscina. Suna-ma cand vezi mesajul" acesta a fost mesajul care m-a lasat masca. L-am sunat si mi-a zis ca e la un popas la Kogalniceanu si mananca mici. Mi-a zis sa-l sun mai incolo sa vorbeasca si cu ceilalti despre venirea la piscina. Intre timp eu am fost la magazin si mi-am luat niste paste. Am pus apa sa fiarba si ce sa vezi? Am uitat-o vreo 45 minute pe foc cand am ajuns m-am gandit daca sa pun pastele in apa, dar am decis sa schimb apa... Am mancat si l-am sunat inca o data si ce sa vezi? Spre tristetea mea au decis sa nu vina la piscina...oricum bine ales deoarece ar fi venit degeaba pentru ca se schimba apa din piscina:)).
        Apoi mi-am continuat ziua jucandu-ma la calculator iar la ora 19:30 am plecat spre Oratoriul DON BOSCO si era cam pustiu, numai niste copii care faceau "antrenamen" la fotbal. Am decis sa ma duc si sa dau buna-ziua. Am dat buna-ziua si ce sa vezi? Am fost invitat sa joc cu ei. Am intrebat daca se fac inscrieri pentru a juca, iar inscrierile se faceau pana la ora 19:00. Eh nu e o pierdere deoarece ma voi inscrie marti. Apoi dupa antrenament m-am intalnit cu niste fosti colegi si am jucat basket pana la 21:30 dupa care am mai ramas cu ei. Au inceput sa se certe iar eu am decis sa plec.
        Cam asta a fost si pentru azi nu uitati sa dati share daca v-a placut :)






                                                                                                                     P.S: Am primit 1 plangere cum ca blogul nu este destul de amuzant. MAI oameni buni care criticati asa fara rost acest blog nu trebuie sa fie amuzant aici spun ce am facut in ziua cu pricina daca e ceva amuzant e daca nu nu. NU va convine plecati de aici si duceti-va la altcineva "mai amuzant" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu