luni, 16 iulie 2012

Inceputul inceputului (fara diacritice)


    Ei uite ca in sfarsit m-am apucat de blogging si sper ca imi va placea sa ma aflu alaturi de voi.

         Deci azi nu voi scrie nimic interesant ... ma voi prezenta:)

         Nume: Cucu

         Prenume: Andrei

         Varsta: 14-15

         Sex: Masculin

         Loc de munca: DA!dar din toamna(LICEAN, BOBOC)

         Liceul unde studiez:Liceul Tehnologic de Electrotehnica si Telecomunicatii CONSTANTA

         Oras:Constanta

         Absolvent al scolii: Scoala cu clasele I-VIII "Jean Bart" CONSTANTA

         Cum mi-a venit ideea sa ma apuc de blogging:Pai ... cam complicat dar voi trece direct la ce e mai important: si anume: dupa ce am luat 9.05 la examenul la limba romana o persoana foarte draga mie (DOAMNA PROFESOARA CORINA CUSA) mi-a spus in nenumarate randuri ca ii plac compunerile mele asa ca astazi mi-am inceput propriul jurnal si m-am gandit ca ar fi mai frumos sa vada toata lumea ce scriu si sper sa nu ma criticati :)

         Cunoscator de limbi:Romana,Engleza,Franceza

         Planuri de viitor: Aici am sa spun in ordinea cronologica tot ce am vrut,tot ce vreau:Cand eram mic(5-6 ani)imi doream tare ,tare mult sa devin preot dar de ce nu stiu.Apoi am continuat cu dorinta de a fi pilot de avion(7-8 ani) deoarece vazusem foarte multe filme d'astea.Pff.. am ajuns sa constat ca nu mai stiu ce imi doream sa devin...in fine va voi spune ca pana acum maxim 1 luna imi doream sa devin navigator dar mi s-a schimbat parerea si acum as dori sa devin IT-st:)

          And now all is over..:) Va astept maine si sa ma urmariti in continuare deocamdata voi incerca sa aflu cum se pun poze si altele:) Sa aveti o zi placuta:)

6 comentarii:

  1. Draga Andrei, felicitari pentru debutul tau in blogosfera! Sunt foarte-foarte mandra de tine, desi, recunosc, m-ai surprins tare de tot cu blogul tau. Iti doresc mult-mult succes, voi fi unul dintre cititorii tai si sunt convinsa ca te vei perfectiona de la postare la postare si foarte curand ii vei ajunge din urma pe mentorii tai: mami, tata,... eu :)Si dupa aceea... vei fi cel mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut...
    Ce să-ţi doresc...baftă multă, inspiraţie şi perseverenţă în tot ceea ce faci, mai ales aici pe blog. Nu pune la suflet comentariile răutăcioase dar ţine cont de ele ca să îţi îmbunătăţeşti "produsul". Dacă vrei diacritice te pot ajuta cu linkul de unde am luat pachetul.

    RăspundețiȘtergere