marți, 17 iulie 2012

Inscrierea la liceu si restul zilei


Dupa cum v-am promis, azi voi posta :)
        Astazi a fost o zi mare.Insfarsit m-am inscris la liceul la care am optat. M-am trezit la ora 8-8:15, dar, normal, eram foarte adormit si m-am culcat iar!
        Hai ca deja e tarziu-astea au fost vorbele care mi-au trecut prin vis si am realizat ca TREBUIE SA MA SCOL! Zis si facut... m-am dus la baie mi-am dat cu apa pe fata si am inceput sa ma spal pe dinti.Nu am mai apucat sa mananc deoarece am plecat la mama. A avut putina treaba ,un moment foarte frumos pentru a ma mai culca 1 ora. Pana la urma a trebuit sa plecam si, cum e tata, mie unul  mi-a inveselit ziua, desi a cam suparat-o pe mama, dar i-a trecut.Pana la liceu ne-a condus Andrei ,fotograful. Am ajuns si am realizat ca ne trebuia un dosar  pe sina. Am plecat cu Andrei sa cumparam dosarul, iar in acel timp mama a completat o fisa pentru liceu. Odata ajuns in biroul in care trebuia sa depunem dosarul, am dat de o persoana foarte glumeata care mi-a spus ca ma voi pierde printre surubelnite :)). Eh, nu conteaza, eu eram foarte emotionat, iar cand m-a intrebat pe ce specializare am optat, mi-am pierdut cuvintele,nici sa ma citesc nu mai stiam. Am trecut peste, am terminat cu totul, am ajuns acasa si mi-am spus in sinea mea ca trebuie sa ies in oras sa-mi fac cinste, la City Park Mall. M-am plimbat un pic si dupa am fost sa mananc, iar apoi mi-am luat 6 fise pentru jocuri:). Ma durea burta ingrozitor, dar in sinea mea imi spuneam: NIMIC NU IMI VA STRICA ZIUA!M-am ghiftuit, m-am jucat si a venit timpul sa plec.
         "Am sa-i fac o vizita mamei" - am spus in sinea mea.Am ajuns la redactie si toata lumea m-a felicitat.Ma simteam in al IX-lea cer. Apoi a venit timpul sa ii cer tatalui meu bani de credit, ca stau de ceva vreme fara. Dupa ce am reincarcat am plecat acasa si am inceput sa scriu deoarece v-am promis ca voi scrie ceva:) Acum poate o sa mananc ceva. Sa aveti o zi minunata la munca sau unde sunteti:)

6 comentarii:

  1. Salut. Am dat de blogul asta prin alt blog, si desi la inceput, si eu am fost in acest stadiu. Acum blogul meu a devenit mai cunoscut si in curand si al tau va fi fel. Nu ma pricep eu foarte bine in blogspot, dar daca ai nevoie de ceva ajutor si pot sa te ajut, am sa o fac.

    Imi place cum scrii, pentru varsta ta, profesoara ta a avut dreptate ca scrii frumos, eu sper sa continui si sa nu te las daca vor aparea greutati. E ok sa avem si greutati in viata, ele ne intaresc, deci draga blogger nou venit, astept incontinuare articolele tale.

    IncaVisez @ http://incavisez.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc pentru afirmatiile facute si promit ca nu ma voi lasa:)

      Ștergere
  2. Urmeaza o perioada frumoasa. Pregateste-te! :) Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa iti dau un sfat. Alege ca sa poti sa primesti comentarii de la oricine nu doar cei cu cont google etc. Succes !

    RăspundețiȘtergere